mandag den 7. maj 2012

Det går helt i ugle

Ugleuro, uglebilleder, uglekort, ugle-alt-muligt...! Der er næsten ingen grænser for, hvad man kan lave med ugler.

Jeg er blevet ret vild med ugle-moden, så lige for tiden står mine kreative projekter i uglens tegn. Jeg var med i et projekt, hvor vi fremstillede ugler til børne-og ungdoms psykiatrisk dagafsnittet, og der blev min interesse rigtig vakt til live. Det var super sjovt at være med til at fremstille disse skønne ugler.




Nu hvor projektet er færdigt, har jeg selv anskaffet mig nogler tapetbøger, så jeg kan fortsætte arbejdet og sælge noget af det jeg får lavet. Indtil nu har jeg 20 ugle bestillinger...Det er skønt med lidt arbejde!





Uglerne er utrolig dekorative, og de passer både til store og små afhænig af tapetvalget. Udover disse ugler, har jeg også lavet nogle i rammer. Det er super nemt at lave dem, hvis bare man har tapet, lim og en god saks!  




1 kommentar:

  1. De er så flotte.. Jeg er så imponeret over hvad det er blevet til.. du er så skrap.

    De er søde, jeg er vild med din måde at lege med farverne på...

    Held og lykke med produktionen..

    Lone

    SvarSlet