søndag den 20. maj 2012

Rose skønt

Min mor er for første gang i laaang tid taget afsted til København alene. Det bliver godt for hende at komme lidt væk, for det har ikke været muligt mens jeg har haft det dårligst. Heldigvis går det trods alt lidt bedre, og min far og jeg hygger os her hjemme imens.

Og Heldigvis har jeg jo også min dejlige bonusmor Lone, som jeg har været lidt ude hos. Hun har lært mig at hækle roser, og nu er jeg helt bidt af det. De er bare så fine, og man kan bruge dem til en masse forskellige ting og sager. Bl.a. har vi lavet nogle af roserne til hårspænder, hvilket jeg rigtig godt kan lide til en dejlig solskindsdag med en fin lille sommerkjole til.



2 kommentarer:

  1. Hold da op, hvor er det fint! Ihh altså, Søde og dejlige Anna. Du er så utrolig kreativ!
    Måske du en dag kan lærer mig lidt? Det vil kræve en vis tålmodighed... da jeg ikke altid er lige god ;-)

    Dejligt at læse og følge med i din blog <3

    SvarSlet
  2. Du er så god...

    Den er blevet så smuk.. Og ja til sommerkjolen er den et sikkert hit..
    Og tak fordi du kom og hyggede med mig..

    Lone

    SvarSlet