lørdag den 26. maj 2012

Solsengen...Menneskets bedste ven

Årh...Man kan da ikke få nok af det dejlige vejr.
Min mor og fra havde 20 års bryllupsdag 2. April, og i den anledning købte min far en solseng til min mor.. En ægte poly rattan solseng.

Min far er ellers ikke typen der går specielt meget op i store fine gaver, men jeg pressede ham ret hårdt til at gøre noget helt særligt i år, og da mine ide om et levende fransk orkester ikke faldt i god jord, blev vi enige om, at en solseng nok ville passe lidt bedre;)



Så nu er den nye fine solseng smukt placeret i vores have, og jeg må sige, at jeg er godt tilfreds med valget af bryllupsdags gave!

1 kommentar:

  1. nøj den solseng klær dig...
    Måske du skulle ønske dig en også..

    Er det ikke bare livet at ligge der og lade solen give en energi..

    Kram Lone

    SvarSlet